lauantai 14. lokakuuta 2017

Kokeilussa Biothermin kosteusvoide

Koska kylpyhuoneen kaappiin on kertynyt taas ihan liikaa aikakauslehdistä talteen ottamiani meikkituotteiden ilmaisnäytteitä, oli aika päästä yhdestä sellaisesta eroon. Viime viikolla kokeiluun pääsi Biothermin Aquasource Everplump -sarjan kosteusvoide. Näyte oli avaamattomana tämän näköinen:
Voide on täyteläistävä ja kosteuttaa syvältä. Pääraaka-aineena on käytetty lähdevesiuutetta, joka paitsi rauhoittaa ja kosteuttaa ihoa myös vahvistaa sen suojamuuria.

Biotherm oli minulle nimenä tuttu, mutten muistaakseni ollut käyttänyt sen tuotteita aiemmin. Minulla ei siis ollut juuri odotuksia tämän kosteusvoiteen suhteen. Lukiessani arvosteluja ne olivat ylistäviä. Minäkin pidin tästä tuotteesta muuten paitsi yhden asian tiimoilta. Voiteen tuoksu nimittäin oli omaan nenääni aavistuksen liian voimakas.

Tuote kyllä lunasti lupauksensa olemalla syväkosteuttava ja rauhoittava. Mikä parasta, se sopii käytettäväksi myös meikin alla. 4½/5

(Tämä on ajastettu.)

2 kommenttia:

  1. Biothermin voiteet on kyllä hyviä, olen jo pitkään käyttänyt Aquasource-sarjan kosteusvoidetta ja iso suositus sille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä todella tehokas kosteusvoide! :) Omalta osaltani se silti jää ostamatta; minä kun olen menossa kokonaan kohti luonnonkosmetiikkaa.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.