torstai 6. heinäkuuta 2017

Kooste toteutuneista haaveistani

Tänään halusin tehdä koosteen niistä haaveistani, jotka ovat toteutuneet! :) Tässä ne tulevat:

"Luovuta verta. Tämä on yksi asia pakko tehdä -listallani. Olen päättänyt luovuttaa verta heti, kun verenluovutus on mahdollista kotikaupungissani."
Luovutin verta ensimmäistä kertaa viime vuoden heinäkuussa. Olen kertonut asiasta tässä haavelistauksessa.

"Omista lemmikkikilpikonna. Olen itse asiassa jo pidemmän aikaa haaveillut kilpikonnan omistamisesta. Haluaisin maakilpikonnan."
Lokakuun alussa tulee vuosi siitä, kun tein elämäni parhaimman ostoksen – ostin Edin. :) Tämän haaveen toteutumisesta olen kertonut tässä tekstissä.
"Omista valkoiset Converset. Sellaisia olen itse asiassa viime aikoina katsellutkin, muttei ole löytynyt sopivaa kokoa. :/
Tällaisetkin minulla nykyään on! :) Asiasta olen kertonut tässä ostosesittelyssä.

"Löydä työpaikka. Tämä on melkeinpä ensimmäisenä toiveenani tällä hetkellä! Haaveilen vakituisesta työpaikasta, mutta myös määräaikaisesta olisin äärimmäisen kiitollinen."
Tästä olen kertonut toukokuussa ensimmäisen palkallisen työpäiväni yhteydessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.