torstai 22. kesäkuuta 2017

5 faktaa itsestäni

Olen jonkin verran paljastanut totuuksia itsestäni aiemminkin, mutta päätin tehdä tällaisen tekstin taas. Kyseessä on tällä kertaa Vitosen blogihaaste -niminen haaste, johon olen viime aikoina törmännyt monessakin blogissa. Tässä siis tulevat itsestäni viisi faktaa, jotka voivat hieman yllättääkin:

1. Olen lapsena harrastanut sekä partiota että balettia. Molempia inhosin. Partiota harrastin oikeastaan vain, koska kaveritkin harrastivat. Balettia en jaksanut kauaa harrastaa, vaan totesin nopeasti, että se ei ole minulle tarkoitettu.

2. Vaivaannun lasten seurassa. Pidän kyllä lapsista. Silti vaivaannun heidän seurassaan. En vain osaa olla oma itseni, kun läsnä on pienokaisia.

3. Inhoan kirkkaanpunaista väriä. Olen inhonnut sitä lapsesta asti. Jostain syystä olen kuitenkin aina rakastanut vaaleanpunaista. Vanhemmiten myös viininpunaisesta on tullut yksi lempivärini. Kirkkaanpunainen vain tökkii edelleen.
4. Rakastan pihasaunoja. Pihasaunassa saunominen on jollain tapaa erilaisempaa kuin tavallisessa saunassa saunominen.

5. Vaikka maalaan, en osaa piirtää. Siksi yleensä maalaankin tauluja aiheista, joissa ei tarvitse piirtää paljoa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.