keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

Aikuisten ystäväkirja

Olen viime aikoina törmännyt eri blogeissa aikuisten ystäväkirjaan. Koska rakastan erilaisten haasteiden tekemistä ja olin lapsena innoissani näiden täyttämisestä, halusin itsekin tehdä tämän! :)

1. Olen syntynyt vuonna... 1988, eli olen siis... 28-vuotias.

2. Lapsuuskotini langallinen numero... alkoi suuntanumerolla 02.

3. Pienenä olin varma, että minusta tulee isona...
laulaja; se on varmasti kaikkien pikkutyttöjen haaveena. Myöhemmin halusin eläinlääkäriksi. Murrosiässä haaveilin patologin ammatista. :D

4. Mutta isona minusta tulikin...
tradenomi – myöhemmin vielä terveydenhuollon sihteerikin.

5. Täydellinen puoliso... antaa minun olla oma itseni ja johon voin luottaa. Poikaystäväni on tällainen.

6. Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen...
ehtisin harrastaa enemmän vapaaehtoistoimintaa.
7. Harrastan nyt... kielten opiskelua ja taidemaalausta. 

8. Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Minulla ei ole Spotifytä.

9. Noloin tv-ohjelma, josta pidän: Kardashianit. :D

10. Bravuurini keittiössä...
ovat erilaiset leivonnaiset. Olen parempi leipomaan kuin tekemään ruokaa. Sitä paitsi kyllä leivon mieluummin kuin teen ruokaa.

11. Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina, kun... katson elokuvaa, jossa on koskettava loppu.
12. Lapsuuteni lempilelu: Barbie tietysti! :D

13. Lempilelu nykyään: Ei ole.

14. Salainen paheeni: Puhun itsekseni. :D

15. Ei, kun se ihan oikea salainen paheeni:
Puhun ihan oikeasti itsekseni. :P

16. Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Menneitä ei kannata jäädä vatvomaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.