tiistai 8. marraskuuta 2016

Asioita minusta, osa 6

Taas on tullut aika kertoa muutama asia itsestäni. Kokosin nämäkin 20 asiaa Pinterest-tililtäni:

1. Olen särkenyt sydämeni. Vaikka aikaa tästä on kulunut jo yli 10 vuotta, en vieläkään ole pystynyt täysin unohtamaan tapahtunutta.

2. Hämmästelen koko ajan maailmaa ja kaikkea, mitä se sisältää. Tällä on itselleni sekä positiivinen että negatiivinen vaikutus. Hämmästelen koko ajan sitä, mihin suuntaan tämä maailma on menossa. Hämmästelen myös sitä, mitä kaikkea ihanaa se pitää sisällään – mm. kaunista luontoa ja outoja eläinlajeja.

3. Minun ei tarvitse olla suosittu ollakseni onnellinen. Tämä on ollut mottoni jo pikkutytöstä asti!

4. ja 5. Ajattelen ja välitän liikaa. Mietin koko ajan jotain. Välillä voisi olla ihan vain olla ajattelematta mitään. :D Minulla on myös tapana välittää liikaa, mikä tarkoittaa joskus myös sitä, että saan siipeeni.

6. Rakastan häntä – tuli mitä tahansa. Olen varma, että poikaystäväni on elämäni rakkaus.

7. Rakastan juhlapyhiä.  Lempijuhliani ovat juhannus ja uusivuosi.
8. Pidän todella paikkojen tutkimisesta. Matkustan mielelläni aina uuteen kohteeseen, jotta pääsen tutustumaan minulle vielä outoihin paikkoihin.

9. Olen nirso. En onneksi ole enää niin valikoiva kuin joskus olin. On kuitenkin yhä monia ruokalajeja ja -aineita, joita en syö. Niistä voisin mainita mm. punajuuren, kookoksen, kukka- ja parsakaalin, maksan ja silakan. Myöskään valmisruokiin en enää nykyään koske!

10. Muistan pienimmätkin yksityiskohdat. Asia hämmästyttää joskus minua itseänikin.

11. Rakastan kilpikonnia. Olen äärimmäisen onnellinen siitä, että omistan nykyään kilpikonnan! :)

12. Tarvitsen vain halauksen. Minut saa piristymään pienellä halauksella. :)

13. Vastustan syrjintää. Ihan ehdottomasti!

14. Kuolisin ilman perhettäni. Perheeni on minulle kaikki kaikessa.

15. Rakastan kuluttaa rahaa musiikkiin. Rakastan musiikkia, joten mielelläni kulutan rahaa ostamalla cd-levyjä.
16. Toivon, että osaisin soittaa jotain soitinta. Haluaisin niin kovasti osata soittaa kitaraa!

17. Kietoudun liikaa fiktiohahmoihin. Voi kyllä! Esimerkiksi lukiessani Patricia Cornwellin kirjoja kuvittelen itse olevani Kay Scarpetta. :D

18. Olen ensin ujo, mutta kun tulen ulos kuorestani, olen sekaisin. Tämäkin on niin totta. :D

19. Rakastan kuluttaa rahaa kirjoihin. Musiikin lisäksi rakastan lukemista, joten kulutan mielelläni rahaa myös kirjoihin.

20. En ole täydellinen, mutta hyväksyn sen. Mielestäni kukaan meistä ei voi olla ihan täydellinen.

Ajattelin ensin, että tämä kuudes osa olisi viimeinen osa tätä sarjaa. Minusta kertovia asioita on kuitenkin vielä paljon jäljellä, joten ainakin ensi viikolla tulee yksi osa. Jos aiemmat osat kiinnostavat, ne voi lukea täältä, täältä, täältä, täältä ja täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.