tiistai 1. marraskuuta 2016

Asioita minusta, osa 5

Tänään tulee jo viides osa asioista, jotka kertovat minusta totuuden! Kokosin nämäkin 20 asiaa Pinterest-tililtäni:

1. En käytä huumeita. Huumeista ja niiden käytöstä ei seuraa mitään hyvää.

2. Haluan löytää parannuskeinon syöpään. Syöpä on ikävä sairaus. Minunkin suvussani on ihmisiä, jotka ovat sairastaneet syöpää tai pahimmassa tapauksessa jopa menehtyneet siihen. :/

3. En koskaan luovu unelmistani. Mielestäni pitää olla aina jotain, mistä unelmoida. :)

4. Olen hengellinen. En tarkoita niinkään uskoani Jumalaan, vaan paremminkin kaikkeen yliluonnolliseen.

5. Unelmoin Uudesta-Seelannista. Minun on pakko päästä joskus nähdä Taru sormusten herrasta -elokuvien mahtamat maisemat omin silmin! :)

6. Rakastan uusien kielten oppimista. Olen aina rakastanut kielten opiskelemista. Olen myös aina ollut kielissä parempi kuin matematiikassa.

7. En selviäisi kauaa ilman internetiä. Tämä nykyaika on mennyt siihen, että kaikki tieto on aika lailla sähköisessä muodossa. Myös monet asiat pitää nykyään hoitaa sähköisesti.
8. Laitan muut itseni edelle. Ei haittaa, vaikka itse kärsisin, kunhan läheisilleni ei tapahdu mitään pahaa.

9. Pysyn mieluummin kotona tietokoneen ääressä kuin olen ystävieni seurassa. Tosin suurin osa ystävistäni asuu eri paikkakunnalla kuin minä.

10. En voi kuvitella koskaan hankkivani lapsia. Älkää käsittäkö väärin. Pidän kyllä lapsista – en kuitenkaan niin paljon, että haluaisin äidiksi.

11. Uskon sielunkumppaneihin. Hölynpölyä tai ei, minusta tuntuu, että poikaystäväni on sielunkumppanini.

12. Olen ujo tyttö, jota kukaan ei huomaa. Tai ainakin olin nuorempana. Monissa juhlissakin olin seinäruusu.

13. Olen sokerihiiri. Rakastan makeita herkkuja. Silloin kun leivon, teen yleensä jotain makeaa.

14. Vietän liikaa aikaa sisätiloissa. Pakko tämä on myöntää. Onneksi sentään harrastuksiin ja pienille asioille tulee yleensä lähdettyä joko pyörällä tai kävellen.

15. Uskon avaruusolentoihin. Uskon myös kummituksiin ja siihen, että ihmisillä on enemmän kuin yksi elämä.
16. Itken typerienkin asioiden takia. Olen stressaaja ja murehtija. En saa unta ennen kuin riidat on sovittu. Ja vaikka ne olisi sovittu, yleensä vatvon niitä mielessäni vielä sopimisen jälkeenkin.

17. Antaisin mitä tahansa, jotta saisin onnellisen lopun. Haluan kuolla onnellisena.

18. Olen ihminen, joka innostuu synttäreistä. Rakastan synttärijuhlia!

19. Inhoan suurinta osaa ötököistä. Tämä on totta! :D

20. Mieluummin ostan cd-levyjä kuin lataan niitä. Mielestäni cd-levyt eivät ole niin kalliita, etteikö niitä voisi kaupasta ostaa.

Ainakin vielä ensi viikolla on tulossa paljastuksia minusta. Aiemmat osat voi halutessaan lukea täältä, täältä, täältä ja täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)