tiistai 25. lokakuuta 2016

Asioita minusta, osa 4

Tänään on aika paljastaa lisää totuuksia itsestäni! Nämäkin 20 asiaa on koottu Pinterest-tililtäni:

1. Olen onnellinen eristäytyneenä. Vaikka nautin ystävieni ja perheeni seurasta, haluan myös viettää aikaa ihan vain itseni kanssa.

2. Haluan vain olla oma itseni. En elä miellyttääkseni muita, vaan ollakseni oma itseni.

3. En ole täydellinen, en ole koskaan ollut enkä tule koskaan olemaan. Mielestäni kukaan meistä ei voi koskaan olla täydellinen.

4. Olen suomalainen. Joskus häpeän sitä, joskus olen ylpeä siitä.

5. Haluan samanlaisen ihmissuhteen kuin elokuvissa. En kuitenkaan ole varma, onko se mahdollista kenellekään meistä. Sehän on vain elokuvaa! :D

6. Toivon, etten olisi kasvanut niin nopeasti. Olisin mielelläni halunnut olla lapsi kauemmin kuin olin.

7. Annan anteeksi helposti. Valitettavasti olen saanut kärsiäkin siitä.
8. Olen menettänyt sisaruksen. Tosin se tapahtui jo ennen syntymääni.

9. Toivon, että eläimet voisivat puhua. Mikseivät ne puhu niin kuin Disneyn animaatioelokuvissa? :D

10. Kirjoitan runoja. Viime aikoina olen kirjoittanut vähemmän, mutta yhä niitä syntyy.

11. Vihaan Facebookia. En tiedä, mikä minua Facebookissa tökkii. Minua pidetään outona hyypiönä, koska en ole siellä. Miksi olisin? Mitä minä siellä tekisin?

12. Rakastan italialaista ruokaa. Nytkin lasagne on jäähtymässä. ;)

13. Unelmoin Irlannista. Irlannin murret ja miehet – nam! :P

14. Toivon, että jonain päivänä pääsen eroon epävarmuudestani. Minulla on huono itsetunto, minkä lisäksi olen epävarma. Haluaisin niistä eroon.

15. En vahingoita itseäni. Kenenkään ei pitäisi vahingoittaa itseään.
16. Pidän yksinolosta. Tämä on varmaan tullutkin jo selväksi. :D

17. Haluan mennä pitkälle seikkailulle. Maailmanympärysmatka olisi kiva, mutta se vaatii kyllä enemmän rahaa. :D

18. Olen tyttömäinen. Ja ylpeä siitä! ;)

19. Parhaat ystäväni ovat ainoat, jotka ymmärtävät minua. Ei tästä sen enempää.

20. Olen uskollinen. Tämäkin on luultavasti tullut jo selväksi.

Ensi viikolla on luvassa sarjan viides osa. Aiemmat osat voi lukea täältä, täältä ja täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)