tiistai 18. lokakuuta 2016

Asioita minusta, osa 3

Taas on aika kertoa asioita itsestäni. Aiempien osiin tapaan nämäkin 20 asiaa on koottu Pinterest-tililtäni:

1. Olen hiljainen, mutta mielessäni on paljon kaikenlaista. Tämä kertoo minusta oikeastaan kaiken oleellisen.

2. Pidän todella muiden auttamisesta. Siitä tulee hyvä mieli paitsi itselleni myös autettavalle. :)

3. Haluan matkustaa maailmalla. Rakastan matkustamista. On olemassa vielä paljon kohteita, jotka haluaisin nähdä!

4. Unelmoin Australiasta. New Yorkin lisäksi Australia on sellainen paikka, jossa on pakko päästä käymään!

5. Voisin tehdä mitä vain rakkaitteni puolesta. Perhe ja ystävät ovat minulle kaikki kaikessa.

6. Uppoudun kirjojen tarinoihin. Varsinkin silloin, kun kirja on mielenkiintoinen, kuvittelen itseni sen päähenkilöksi. :D

7. Voin kertoa hänelle mitä vain. Poikaystävälleni voin uskoutua missä asiassa vain ilman, että hän tuomitsee tai arvostelee.
8. Teen yhä lapsellisia asioita. Osaan olla tyttömäinen – ja haluan sen olevan niin. ;)

9. En pärjäisi ilman parasta ystävääni. Vaikka asumme nykyään eri kaupungeissa emmekä näe kovin usein, hän on minulle yhä läheisin ihminen. Olemme tekemisissä monta kertaa viikossa.

10. Löydän lohdun musiikista. Ellei mikään muu lohduta minua ollessani allapäin, musiikki tekee sen.

11. Rakastun sanoihin. Vaikka laulussa olisi kaunis melodia, sanat ovat ne, jotka tekevät minuun vaikutuksen. Rakastun myös runoihin, joissa on ihanat sanat.

12. Rakastan muotia. Vaikken välttämättä aina pukeudu uusimpien trendien mukaan, muoti on aina ollut lähellä sydäntäni – viime vuosina entistä enemmän.

13. Hän saa minut aina hymyilemään. Nauran joskus ihan kippurassa poikaystäväni kertomille asioille. :) Hän saa minut aina hyvälle tuulelle.

14. Olen äreä aamuisin ilman kahvia. Minulle ei kannata puhua aamuisin ennen kuin olen juonut kahvin. :D

15. Rakastan leggingsejä. Ne eivät ehkä ole muodikkaat, mutta jalassa paljon paremmat kuin sukkahousut!
16. Minulla on maailman upein paras ystävä. Olen kiitollinen siitä, että hän on elämässäni.

17. Pidän uusien asioiden yrittämisestä. Kokeilen mielelläni uusia asioita.

18. Olen häpeissäni ihmisrodusta. Hävettää se, miten ihmiset kohtelevat toisiaan, eläimiä ja luontoa.

19. Olen onnellinen. Minullakin on huonot päiväni. Siitä huolimatta olen äärettömän onnellinen. :)

20. Rakastan vanhoja asioita. Rakastan vanhoja kalusteita, autoja, vaatteita yms.

Kaksi aiempaa osaa ovat luettavissa täällä ja täällä. Ensi viikolla on luvassa sarjan neljäs osa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.