tiistai 11. lokakuuta 2016

Asioita minusta, osa 2

Tämän sarjan ensimmäinen osa ilmestyi viime viikolla. Tänään on taas aika kertoa lisää paljastuksia itsestäni! Nämäkin 20 asiaa on koottu Pinterest-tililtäni:

1. Elän musiikille. Rakastan musiikkia. Olen sen suhteen melko kaikkiruokainen.

2. Olen äärimmäisen suojeleva eläimiä kohtaan. Rakastan eläimiä, varsinkin koiria – ja kilpikonnia. ;) Minut saa suuttumaan satuttamalla eläimiä.

3. Pidän kaikki salaisuudet. Olenkin jo maininnut olevani luotettava. Siihen kuuluu mielestäni myös salaisuuksien pitäminen.

4. Olen itsepäinen. Tämä on yksi huonoista puolistani.

5. Haluan menestyä. Haluan jossain vaiheessa saada menestyksekkään uran.

6. Leivon. En kauhean usein, mutta kuitenkin. Pidän leipomisesta enemmän kuin ruoanlaitosta.

7. Minulla on pakkomielle aksentteihin. Vaikka ymmärrän parhaiten amerikanenglantia ja puhun sitä itsekin, olen heikkona sekä Irlannissa että Australiassa puhuttavaan englantiin.
8. Vietän liikaa aikaa huoneessani. Tai pitäisi kai sanoa asunnossani. Olen liian kauan tietokoneella. Onneksi on kuitenkin harrastukset, joiden parissa muutama ilta viikosta vierähtää nopeasti.

9. Haluan täydellisen vartalon. Kukapa nainen ei haluaisi? :D

10. Minulla on tapana paeta ongelmiani eikä ratkaista niitä. Valitettavan totta tämäkin.

11. Kun haluan jotain, siitä tulee pakkomielle. Tämä on ehkä jopa pelottava piirre minussa. :D

12. Rakastan yllätyksiä. Olen aina rakastanut.

13. Minulla on vaikeuksia laskea kirjaa kädestäni. Varsinkin mielenkiintoisen tai jännittävän kirjan kohdalla tämä on totta!

14. Juoruan. Juoruaminen on minun ja parhaan ystäväni yhteinen paha piirre.

15. Lähetän teksiviestin ensin. Yleensä se olen minä, joka ensin ottaa yhteyttä.
16. Musiikkini kertoo minusta enemmän kuin suuni ikinä voisi. Tämä on niin totta!

17. Voin olla tunteja tekemättä mitään. Osaan olla oikea laiskiainen, kun sille päälle satun. :D

18. Olen aina hämilläni. Perusilmeeni on vakava ja hieman hämillään oleva.

19. Hymyilen tuntemattomille. Olen alkanut viime vuosina hymyillä tuntemattomille. Se on hyvä tapa piristää sekä omaa että tuntemattoman päivää. :)

20. Rakastan Tim Burtonin elokuvia. Tim Burton on suorastaan nero!

Ensi viikolla tulee sarjan kolmas osa.

2 kommenttia:

  1. miten voi yhtäaikaa olla luotettava ja juoruilija? en ymmärrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla ja parhaalla ystävälläni on tapana juoruta ihmisistä, jotka tunnemme, mutta jotka eivät ole läheisiä. Se on ikävä tapa, josta ainakin itse haluaisin päästä eroon.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.