tiistai 4. lokakuuta 2016

Asioita minusta, osa 1

Nyt kun olen kertonut sekä asiat että paikat, jotka haluan kokea ennen kuolemaani, ajattelin, että voisin aloittaa uuden sarjan, jossa kerron asioita itsestäni. Olen kertonut itsestäni muutamia asioita tässä blogitekstissä, mutta on vielä paljon asioita, joita ette minusta tiedä! :) Olen koonnut nämä 20 asiaa Pinterest-tililtäni:

1. Olen todella kiitollinen ystävilleni. En todellakaan ole ystävä mistään helpoimmasta päästä. Siksi olen kiitollinen niille harvoille ystävilleni, jotka ovat pysyneet rinnallani.

2. Haluan olla joskus yksin. Vaikka nautin äärettömästi ystävieni ja perheeni seurasta, vaadin omaa tilaa. Onneksi sitä on runsaasti yksin asuessani.

3. Olen päättäväinen. Tämän voi määritellä myös itsepäisyydeksi. :D Toisaalta päättäväisyys on mielestäni myös hyvä piirre. :)

4. Vihaan rasismia. Rasismi on yksi niistä asioista, jonka olemassaoloa en vain voi ymmärtää.

5. Haluan innostaa jotakuta. Toivon, että voisin joskus innostaa jotakuta teoillani tai vaikka taiteellani. :)

6. Olen todella herkkä. Päättäväisyyden lisäksi herkkyys on mielestäni sekä huono että hyvä piirre.

7. Olen uskollinen. En petä kenenkään luottamusta, mistä olen myös tunnettu perhe- ja ystäväpiirissä.
8. Unelmoin New Yorkista. Tämä on varmaan kyllä jo tullut teillekin selväksi. :D

9. Murehdin liikaa. Minulla on tapana vatvoa asioita, vaikka ne olisi jo unohdettu. Tällä hetkellä murehdin ehkä jo liikaa omaa työttömyyttäni.

10. Kammoan hämähäkkejä. Jotkut kammoavat käärmeitä, mutta minun mielestäni ne eivät ole läheskään niin vastenmielisiä kuin hämähäkit! Kaikista eniten inhoan lukkeja.

11. Rakastan uusien asioiden näkemistä. Rakastan matkustamista juuri siksi, että siinä pääsee tutustumaan uuteen kulttuuriin, uuteen kohteeseen sekä uusiin ihmisiin ja nähtävyyksiin. :)

12. Jään helposti koukkuun. Jossain vaiheessa olin koukussa Candy Crush Sagaan, tällä hetkellä  aikuisten värityskirjoihin. Mitäköhän seuraavaksi? :D

13. Olen aina jonkun tukena, vaikka kukaan ei tukisi minua. Onneksi minulla sentään on omat tukijoukkoni. :)

14. Rakastan katsoa taivaalle. Suosittelen teillekin! Uskomatonta, miten taivaan värit voivat muuttua silmänräpäyksessä.

15. Rakastan maalaamista. Taidemaalausta olen harrastanut kauimmin. Olen aloittanut sen jo ihan pikkutyttönä.
16. Olen suojeleva. Suojelen lähimmäisinä aina ja joka asiasta.

17. Haluan vain elää. Eläminen on minulle tärkeintä. Luovuttaminen ei ole vaihtoehto, vaikka elämässä ei menisi aina niin kuin suunnittelee – harvemminhan se menee niin.

18. Olen ajattelija, en puhuja. Nimenomaan!

19. Uskon, että kaikki tapahtuu syystä. Kyllä, uskon näin.

20. Hermostun helposti. Tällä tarkoitan tilannetta, jossa minun pitää esiintyä muiden edessä.

Ensi viikolla tulee lisää paljastuksia itsestäni. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.