maanantai 17. lokakuuta 2016

Asioita, joita rakastan

Iines kirjoitti viikko sitten blogissaan asioista, joita rakastaa. Siitä sain inspiraation listata asioita, jotka ovat minulle rakkaita. Tässä on niistä muutama:

Matkustelu. Rakastan uusien kohteiden näkemistä, uusiin ihmisiin tutustumista ja uusien kulttuurien kohtaamista. Matkakuume on tälläkin hetkellä kova, mutta tilin saldoa täytyy vielä hieman kasvattaa ennen seuraavalle matkalle lähtemistä.

Harrastukset. Olen todella tyytyväinen tämänhetkisiin harrastuksiini, jotka ovat kielten opiskelu ja taidemaalaus.

Lukeminen. Lukeminen on mitä mainiointa ajanvietettä.
Kirjoittaminen. Olen rakastanut kirjoittamista aina. Into siihen kannusti minua myös perustamaan – taas kerran – blogin.

Musiikki. Ilman musiikkia olisin ihan hukassa!

Ulkoilu. Vaikka ajoittain olen laiska lenkkeilyn suhteen, minun on päästävä ulos haukkaamaan happea. Ellen muuten lenkkeile, otan pyörän ja lähden sillä harrastuksiini. Asun onneksi sen verran lähellä keskustaa, että joskus tulee lähdettyä hoitamaan asioita kävellen.
Illanvietto kotona. Minusta on paljon mukavampaa viettää iltaa kotona ystävien seurassa kuin lähteä ravintolaan.

Listojen tekeminen. Teen listoja – aina ja kaikesta. Minulla on lähes aina kauppalista mukanani, kun lähden kauppaan. Matkalle lähtiessäni teen kotona listan tavaroista, jotka on pakko ottaa mukaan ja nähtävyyksistä, joissa kohdemaassa on pakko käydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)