perjantai 5. elokuuta 2016

Mietteitä tulevaisuudesta

Olen viime aikoina miettinyt paljon tulevaisuuttani. Miettinyt, mitä se tuo tullessaan. Miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja siihen, mitä tehdä, ellei töitä jostain syystä löydy. Olenkin päätynyt jonkinlaiseen ratkaisuun. Ensisijaisesti etsin työtä – aktiivisesti. Olen aiemminkin maininnut täällä blogissa, että minulle muutto toiselle paikkakunnalle ei ole este. Katson sitä paremminkin mahdollisuutena, koska olen oikeasti kyllästynyt tähän pikkukaupunkiin.

No entä sitten, jos työtä ei löydy? Olen kysynyt Porista eräästä työpaikasta mahdollisuutta mennä heille palkattomaan työharjoitteluun; uskon nimittäin, että siellä on paremmat mahdollisuudet työllistyä jatkossa kuin kotikaupungissani. Se on kuitenkin vielä kesken, mutta luultavasti olen viisaampi parin viikon kuluttua.
On minulla varasuunnitelmakin. Olen jo jonkin aikaa haaveillut sosionomiopinnoista, joten luultavasti haen nyt syksyllä sille linjalle! :) Vaikka pääsääntöisesti joku, jolla jo on toinen amk-tutkinto, ei saa hakea ammattikorkeakouluun toiselle linjalle, niin minulle se on mahdollista, koska olen suorittanut myös terveydenhuollon sihteerin ammattitutkinnon.

Lupaan ilmoittaa tännekin, kunhan itsekin tiedän, mitä tulevaisuus tuo tullessaan! :)

Sanon tässä yhteydessä vielä, että muistakaa kysyä minulta jotain! :) Aikaa on vielä maanantaihin klo 23.59 asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)