tiistai 9. elokuuta 2016

Asiat, jotka haluan kokea ennen kuolemaani, osa 7

Tänään on aika julkaista jo seitsemäs osa asioista, jotka haluan kokea ennen kuin kuolen! Nämäkin 20 asiaa on koottu Pinterest-tililtäni:

1. Omista todella valkoiset hampaat. En tiedä, onko kahvi kellastanut hampaani, mutta ne todella ovat keltaiset! Tuntuu, että ne pysyvät ihan samanlaisina, vaikka käytän valkaisevaa hammastahnaa.

2. Ota manikyyri. Haluaisin joskus ottaa manikyyrin kynsiini. :)

3. Matkusta kuumailmapallossa. Tämä on yksi pitkäaikaisimmista haaveistani, jonka aion ehdottomasti toteuttaa heti kuumailmapallon löydettyäni!

4. Mene kylpyläretriittiin parhaan ystäväni kanssa. Olisi kyllä viettää tyttöjenilta kylpylässä nauttien jalkahoidosta, erilaisista hieronnoista, saunomisesta ja uimisesta. :)

5. Suutele sateenkaaren alla. Pitääkö tätä selittää tämän enempää? ;)

6. Pitele koalaa. Ehkä joskus, jos ja kun suunnistan Australiaan, minulla on mahdollisuus myös pidellä koalaa. :)

7. Ole parhaan ystäväni lapsen kummitäti. Se, toteutuuko tämä koskaan, riippuu pitkälti siitä, hankkiiko hän edes lapsia. :D
8. Vietä yö rannalla. Mikäpä olisi sen parempaa kuin viettää yö rannalla? :) Aamusuihkunkin korvaisi järvi. :)

9. Tule sellaiseksi, joksi olen sanonut tulevani. Olen periaatteiden ihminen, joten tämän pitää ehdottomasti toteutua. :D

10. Löydä unelmieni työ. Tässä työllisyystilannessa tämä on helpommin sanottu kuin tehty! En kuitenkaan aio luovuttaa; uskon, että unelmien työ odottaa nurkan takana. :)

11. Leiriydy rannalle. Rannalla voisi kyllä viettää enemmänkin aikaa. :)

12. Nuku riippumatossa. Tämäkin on yksi pitkäaikaisimmista haaveistani! Olen suunnitellut, että jos ja kun minulla on omistusasunto, ripustan takapihalle riippumaton. :D

13. Omista rantahuvila. Ensin vain pitäisi saada paljon rahaa. :D

14. Mene kaikkien lempibändieni konsertteihin. Olen jo nähnyt osan lempibändeistäni, mutta moni konsertti on vielä kokematta.

15. Omista litteä vatsa. Vaikka olen melko hoikka, minulla on vatsamakkarat. :/ Haluaisin päästä niistä eroon – tai ainakin saada pienemmäksi.
16. Jätä jälkeni maailmaan. Itse asiassa minusta tämä tuntuu ihan realistiselta; minä kun olen sitä mieltä, että meistä jokaisesta jää jokin jälki maailmaan kuolemamme jälkeen.

17. Onnistu juoksemaan 6 km helposti. Olen kävellyt reippaasti yhtä pitkän matkan, mutta matkan juoksemista en ole vielä kokeillut.

18. Onnistu tekemään spagaatti. Minua ärsyttää, etten ole niin notkea, että saisin spagaatin onnistumaan – kaukana se ei nimittäin ole.

19. Ui vesiputouksen alla. Tämäkin pitäisi ehdottomasti kokea! :)

20. Saa täydellinen suudelma lumessa hiljaisena talvi-iltana. Kuulostaako jo liian romanttiselta? ;)

Aiemmat osat voi lukea täältä, täältä, täältä, täältä, täältä ja täältä. Toivottavasti ette ole jo kyllästyneet näihin; olisi nimittäin tulossa vielä pari osaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.