perjantai 27. toukokuuta 2016

Hauska haaste

Koska rakastan erilaisia haasteita, minäkin halusin tehdä blogeissa viime aikoina kiertäneen 18 x jatka lausetta -haasteen. Tässä ovat vastaukseni:

1. En ymmärrä... miten nämä kuukaudet – vuosista puhumattakaan – menevät niin nopeasti. Muutaman päivän kuluttua ollaan jo kesäkuussa!
 
2. Seuraavaksi ajattelin... vilkaista Katsomosta eilisen Salkkarit-jakson.
 
3. Viime aikoina... olen kironnut Suomen huonoa työllisyystilannetta. Suorastaan raivostuin, kun luin Microsoftin irtisanovan Suomesta ihmisiä. Eräs tuttunikin menetti sen johdosta työpaikkansa.

4. En osaa päättää... ylipäätään mitään – siltä joskus tuntuu. Eilen mietin vielä ruokakaupassa, mitä ruokaa valmistaisin.
5. Muistan ikuisesti... sen uudenvuodenaaton, kun poikaystäväni pyysi minua tyttöystäväkseen.
 
6. Päivän paras juttu... oli se, kun heräsin vähän ennen klo 10:tä virkeänä siitä huolimatta, etten meinannut saada viime yönä nukuttua kauheiden vatsakipujen takia.

7. Noloa myöntää, mutta... olen surkea biologiassa ja maantiedossa. Ne eivät kiinnostaneet minua yläasteaikana lainkaan.

8. Viikko sitten... sunnuntaina näin kolme suloista koiranpentua, jotka olimme muutaman päivän ikäisiä! Se tarkoittaa, että ne täyttävät tänään viikon. :)

9. Kaikista pahinta on... se, että vielä 2010-luvulla rasismi jyllää. En tarkoita tällä vain vihapuheita, vaan myös rasistisia tekoja.
10. Salainen taitoni on... pienienkin yksityiskohtien muistaminen. Minulla on myös hyvä viihde-elämän tietämys. Läheiseni aina vitsailevat, että mitä minä en musiikista tai elokuvista tiedä, sitä ei tarvitsekaan tietää. :D
 
11. Jos saisin yhden toiveen, se olisi... tällä hetkellä työpaikan saaminen. Olen etsinyt viime syyskuusta asti töitä lähes jatkuvasti – huonolla menestyksellä.
 
12. Minulla on pakkomielle... aikuisten värityskirjoihin. Minun on pakko saada uusi heti, kun vanha alkaa olla loppumaisillaan!

13. Söin tänään... aamupalaksi kaksi ruisleipää ja banaanin kahvikupillisen kera. Lounaaksi söin broilerikiusausta.

14. Ärsyttävintä on... kaikki tietotekniset ongelmat. Olen niiden turhaan kärsimätön, vaikka yleensä melko kärsivällinen olenkin.
15. Tekisi mieli... mennä vaate- ja kenkäostoksille. Olen kipeästi sekä uusien farkkujen että uusien kenkien tarpeessa!
 
16. Minusta on söpöä... kun poikaystäväni koira katsoa minua vastustamattomalla koiranpentukatseellaan. :) Se ei ole siis ole enää pentu, vaan jo kahdeksanvuotias. :)
 
17. Hävetti... kun paras ystäväni möläytti Barcelonasta Helsinkiin saavuttuamme epäystävällisiä lausahduksia odottaessamme pääsyä bussiin. :D

18. Olenko ainoa, jonka mielestä... lemmikkikissat ovat suloisia vain pentuina?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.