tiistai 15. maaliskuuta 2016

Totuuksia minusta

Tajusin eilen yhtäkkiä, etten olekaan vielä tämän blogin puolella kertonut tosiasioita minusta! Siispä päätin tehdä sellaisen tekstin tänään. Kokosin alle 10 faktaa itsestäni.

1. Haluaisin päästä eroon pahoista tavoistani. Jos minua ei tunne pahemmin, voi loukkaantua. Voin nimittäin olla vähän kärkäs ja varsinkin työelämässä pomottava. En voi asialle mitään, koska se on osa luonnettani. Yritän kuitenkin kovasti vähentää sitä.

2. Ystävät ovat minulle kuin sisaruksia. Vaikka minulla ei ole sisaruksia, pidän parasta ystävääni siskonani. Ystävät ovat minulle myös kaikki kaikessa; ilman heitä en olisi mitään. Ystävät ovat aina tukenani. Tiedän, että he kuuntelevat minua ja että voin luottaa heihin aina.

3. Olen luotettava. Olen perhe- ja ystäväpiirissä tunnettu varsinkin siitä, etten levittele salaisuuksia eteenpäin. Parisuhteessa en petä millään tavalla. Olen myös työelämässä luotettava ja tunnollinen.

4. Voisin tehdä mitä vain läheisteni puolesta. He ovat minulle kaikki kaikessa.

5. Annan anteeksi helposti – joskus ehkä vähän liiankin helposti. Olen saanut kärsiä sinisilmäisyydestäni ja anteeksiantavasta luonteestani.
6. Olen aina läheisteni tukena ja turvana. Toivon myös heidän tietävän sen. Minulle saa purkautua, jos siltä tuntuu. Minulle myös suodaan paljon salaisuuksia ja paljastuksia, koska tiedetään, etten levittele niitä eteenpäin.
 
7. Olen herkkä ja tunteellinen. Voin itkeä joskus ilman mitään syytä. Alan itkeä, jos minua loukataan tai kun liikutun. Myös iloiset asiat alkavat itkettää. Olen yrittänyt lopettaa liiallisen tunteellisen, mutta ainakaan toistaiseksi en ole onnistunut siinä.
 
8. Vihaan rasismia, tasa-arvottomuutta ja eläinkokeita. Minusta jokaisella on elää kuten haluaa. Minulla ei ole mitään tummaihoisia, ulkomaalaisia eikä homoseksuaaleja vastaan – myös he ovat ihmisiä. Eläinkokeet taas saisi kieltää kokonaan. Eläinten pitäisi saada elää eläiminä eikä koekaniineina.
 
9. Olen työkeskeinen. Tietysti perhekin on minulle tärkeä, mutta rehellisesti sanottua luon mieluummin uraa kuin olen kotiäitinä. Pidän kyllä lapsista, mutten usko, että koskaan hankin omia.

10. Olen enemmän kielellisesti kuin matemaattisesti lahjakas. Olen aina ollut parempi kielissä kuin matemaattisissa aineissa. Olen myös aina pitänyt enemmän kielten opiskelusta. Ensimmäinen vieras kieli, jonka opin, oli englanti, jossa voinkin sanoa olevani vahva. Seuraavaksi haluaisin oppia uudelleen ranskaa, joka on minulla vähän ruosteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.