torstai 28. tammikuuta 2016

Parasta juuri nyt

Viime ja tänäkin vuonna olen törmännyt eri blogeissa haasteeseen, jossa bloggaaja kertoo 10 asiaa, jotka ovat sillä hetkellä parhaita. Koska pidän paljon erilaisista haasteista, halusin tehdä tämän itsekin. Tässä sekalaisessa järjestyksessä elämäni 10 asiaa, jotka ovat parasta juuri nyt:

1. Harrastukset. Koska olen tällä hetkellä työttömänä, päivisin olen yleensä kotona surffailemassa internetissä. Siihen vastapainoa tuovat harrastukset, joita minulla onkin kolme kertaa viikossa. Ellen harrastaisi mitään, luultavasti masentuisin enkä viitsisi lähteä kotoa minnekään, ellei olisi ihan pakko.

2. Kukat. Rakastan kukkia. Niitä onkin kotonani kolmin kappalein; keittiössä on minitulilatva, olohuoneessa taas ruukkukrysanteemi ja ikivanha anopinhammas. Odottelen jo kevättä siinäkin mielessä, että voin mennä torille ostamaan kukkia parvekkeelle. :)
3. Mahdollinen tuleva matka. Suunnittelen parhaillaan pientä ulkomaanmatkaa parhaan ystäväni kanssa. Paljastan kohteen ja ajankohdan myöhemmin. ;)

4. Poikaystävä. Poikaystäväni on minulle kaikki kaikessa – tekisin hänen puolestaan ihan mitä vain. Rakastan sitä, että hän antaa minun olla oma itseni ja sitä, että hän on jaksanut katsoa minua kaikki nämä vuodet – minä kun en aina ole paras mahdollinen kumppani. Tiedän, että voin kertoa hänelle mitä vain ja että voin luottaa häneen ihan täysin.
 
5. Perhe. Poikaystäväni lisäksi minulle maailman tärkein asia on perheeni. En voisi elää ilman heitä. Tiedän, että he tukevat minua elämäni varrella, mitä sitten ikinä tielleni sattuukin.
 
6. Ystävät. Myös ystävät ovat minulle hurjan tärkeitä.
 
7. Haaveilu työpaikasta. Vaikka tällä hetkellä uusi työpaikka tuntuu silkalta mahdottomuudelta, uskon vakaasti löytäväni työpaikan. Onneksi tämä vuosi on vasta alussa.
 
8. Koti. Mikään ei voita kotiani, joka on paras paikka maailmassa. Vuokra-asunnossani parasta on ehdottomasti lasitettu parveke. Siellä tulee vietettyä paljon aikaa keväästä pitkälle syksyyn.
9. Oma aika. Vaikka rakastankin läheisteni seuraa, tarvitsen myös omaa aikaa. Mielestäni se tunne, kun tulee tyhjään kotiin, on jotain sanoinkuvaamatonta. Sisimmässäni olen erakko: tarvitsen omaa aikaa ja tilaa.

10. Onni. Onni on maailman paras tunne. Olen tällä hetkellä uskomattoman onnellinen. Minulla on maailman ihanin poikaystävä ja maailman paras perhe. Vaikka valitan työpaikan puuttumisesta, pohjimmiltani olen äärettömän onnellinen – ja ehkä vähän onnekaskin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Huomioithan, että asiattomia kommentteja ei julkaista.